Philips przygotował niezwykłe prezenty dla tych, którzy posiadają sprzęt tej marki i zarejestrują go na stronie producenta. Każdy może otrzymać np. darmowe urządzenia, możliwość bezpłatnego zamawiania kuriera w przypadku wysyłania zgłoszeń gwarancyjnych lub ich odbierania. Do tego opcja Indywidualnej Obsługi Klienta oraz możliwość skorzystania z wygodnej opcji E-gwarancja.
Akcja Mój Philips!
Marka Philips postanowiła jeszcze bardziej docenić swoich Klientów, dając im możliwość skorzystania z bardzo korzystnych benefitów. Wystarczy zarejestrować swoje urządzenie na stronie Dołącz do Philips i zyskaj. W jaki sposób możemy dowiedzieć się o tym jakie prezenty możemy odebrać od marki Philips?
Wystarczy znaleźć swoje urządzenie na specjalnej mapce i sprawdzić jaki benefity na nas czekają. W przypadku odkurzacza otrzymujemy aż 5 lat gwarancji na odkurzacze i bezworkowe oraz Filtr antyalergiczny gratis do odkurzaczy bezprzewodowych. Z kolei w przypadku urządzenia do oczyszczania twarzy otrzymujemy darmowe końcówki oraz szczoteczkę do oczyszczania twarzy. To naprawdę wspaniałe "gratisy" od producenta, które otrzymamy tylko w podziękowaniu za rejestrację swojego produktu.
Możliwości prezentów od Philips są naprawdę ogromne! Jeżeli chcemy poznać je wszystkie, wystarczy przeklikać sobie urządzenia na specjalnej mapie. Znajdziemy tam sektory takie jak Kuchnia czy Łazienka. Zobacz jakie podarunki i benefity od Philips czekają na Ciebie.
Serwis – odbiór i dostawa do domu
Co powiecie na to, że każde Wasze zgłoszenie sprzętu do naprawy może być bezpłatnie odbierane przez kuriera? Dostawa naprawionego lub wymienionego sprzętu również może być bezpłatna, pod same drzwi. Wszelkie zgłoszenia gwarancyjne produktów Philips obsługiwane są za pośrednictwem szybkiej poczty kurierskiej. Kuriera można zamówić na dowolny adres w Polsce. Złożenie zamówienia na taką usługę odbywa się poprzez Infolinię Philips pod numerem 22 397 15 06. To naprawdę wygodne i dzięki temu nie trzeba martwić się kosztami dostarczanego do serwisu sprzętu.
E-gwarancja
Kolejnym benefitem, oferowanym przez markę Philips dla tych, którzy zarejestrują swój produkt jest tak zwana E-gwarancja. Na czym polega ta opcja? Jeżeli podczas rejestracji swojego produktu w Mój Philips dołączymy skan dowodu zakupu, w razie zgłaszania gwarancji nie będzie trzeba martwić się szukaniem paragonów. Wystarczy, że podasz swój adres email oraz numer modelu urządzenia, a Serwis Philips zajmie się resztą.
Doskonale znamy ten moment, kiedy chcemy zgłosić sprzęt na gwarancji, a nagle okazuje się, że zaginął nam dowód zakupu. Marka Philips chcę zaoszczędzić swoim Klientom tego typu stresów, dlatego umożliwia im opcję korzystania z E-gwarancji.
Indywidualna obsługa Klienta
Każdy z nas lubi się poczuć wyjątkowo. Lubimy, gdy producent, którego wybieramy docenia naszą decyzję zakupową. Marka Philips również chce wyróżnić swoich Klientów, oferują im indywidualną obsługę Klienta dostępną poprzez infolinię, e-mail, Facebook.pl oraz za pośrednictwem Chat. Dla każdego zgłoszenia gwarancyjnego Serwis przygotuje indywidualne rozwiązanie. Można poczuć się jak Klient VIP, i marce Philips o to właśnie chodzi.
Dawno nie słyszałam o tak pozytywnej inicjatywie marki sprzętów elektronicznych. Ilość benefitów od Philips jest naprawdę ogromna, możemy dostać gratisowy sprzęt, zniżki -40%, długą gwarancję i wiele, wiele innych super dodatków. To wszystko za tak nie wiele – wystarczy poświęcić kilka minut na zarejestrowanie swojego sprzętu Philips. Warto skorzystać. Nic nie tracimy, zyskać możemy naprawdę wiele!
W tym miejscu dołączysz do akcji Mój Philips.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Meblościanka do idealne rozwiązanie szczególnie w przypadku ...
Trendy wnętrzarskie zmieniają się z roku na rok. W kwestii p...
Wiosenne trendy zawsze wzbudzają ogromne zainteresowanie, gd...
Dodaj komentarz